cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Ut och resa

Publicerad 2013-09-03 10:10:26 i Allmänt

Hej cuties <3
Så jag lovade er ett inlägg om var jag rest, när jag var där och vad jag tyckte om det. 
So let's begin!
Första stället jag var utomlands var på Cypern 2003. Jag kommer inte ihåg så mycket men jag har sett bilder att vi var på en typ haj safari jippi!
Nästa var Thailand där jag var 2004, 2005 och 2007 och jag älskade det lika mycket varje gång
efter det var jag i Egypten 2008 vilket intet var en höjdare men det varmt och skönt så vi var mest vid poolen! 
Sen så var jag i EnglanD första gången 2011 det var då jag absolut blev förälskad England sen så var jag på språkresa i England detta året (2013) och så ska jag dit först med familjen nästa år och sen på språkresa samma år. Love it! <3
Och så har jag varit i Frankrike. Det var jätte fint och allt sånt men jag läser franska det var inte alls så fint som det visar i böckerna och man förstod inte ett enda ord 
XOXO Cupcake

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela