cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Läxor!

Publicerad 2013-09-05 16:55:44 i Allmänt

Hej cuties! <3 Är det bara jag som står mig på folk som får något i läxa men inte gör det och sen så vill den skriva av eller ännu bättre att man ska skriva det åt dem. Asså hallå jag hade väl också hellre gjort något annat men mina läxor som går förre. Men det är kanske bara jag som bryr mig om min framtid? En sak som är värre än det är lärare som visar så tydligt att dom inte gillar en så när dom tittar på en kunde man börja planera sin begravning för man kunde bli till is av is blixtarna från lärarens ögon. Jag förstår att läraren inte behöver älska alla sina elever men dom behöver inte visa det så öppet eller? Nu var min lilla klagostund över! Nu blev ni glada va? :) XOXO Cupcake<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela