cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Psycho fransk lärare

Publicerad 2013-09-03 19:12:57 i Allmänt

Hej cuties! <3
Så vi har världens absolut värsta fransk lärare man kan någonsin ha. Vi hade 28 glosor muntligt till idag och sen sa hon idag att vi ska ha dem skriftligt tills imorgon Asså vad tänker hon med? 
Plus vi har 20 engelska glosor som också är till imorgon! Vad är det för fel på lärare!!!!
Men jaja har inte kunnat träna på glosor eftersofäktat har fått trösta min kompis för att hon har varit jätte ledsen.. Vad är det man säger vänner före läxor?? Haha!!!
XOXO Cupcake

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela