cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Hej!!

Publicerad 2013-09-02 17:07:11 i Allmänt

Hej cuties <3
Så idag ville jag bara berätta lite mer grundligt om mig själv
Kalla mig Cupcake
Jag är en 14 årig tjej
Mina intressen är vara med vänner, shoppa, skejta och musik. Musik är mitt liv <3
Jag går på sångstudio.
Jag har en hund som heter Sakki och hon är en shiba
Jag bor i Nordvästra Skåne
Mina favorit färger är blått, rött och vit
Mitt absolut favorit band är One Direction och där med kommer min stora älskan för Storbritanien
Jag har varit ute och rest rätt mycket, men det ska jag berätta mer om i ett annat inlägg
XOXO Cupcake

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela