cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Bråk

Publicerad 2013-09-02 18:29:15 i Allmänt

Hej cuties <3
Hade ett bråk med mamma.... igen
 
Är det inte meningen att föräldrar eller i alla fall mammor ska lyssna på ens problem i skolan eller med vänner?
 
Jag kom hem från en riktigt dålig dag i skolan där en av mina bästa vänner eller jag trodde hon var det bara var
 
kaxig mot mig och va inte ens med mig utan hon va bara med det "populära". Hon sa inte ett enda ord till mig under
 
dagen men när jag och min andra bästis gick hem kom hon springandes efter oss och undrade surt varför vi inte
 
väntat och min andra bästis märkte inte ens att jag blev sur....
 
Så jag kommer hem tar en fukt och sen går in på mitt rum och sätter mig och pluggar. I samma position sitter jag
 
när mamma kommer hem och hon blir as sur på mig för att jag inte har gjort har något. Jag försökte förklara för
 
henne att jag hade pluggat men hon lyssnade inte. Senare på kvällen försökte jag prata med henne om min bästis
 
och då sa hon att så fort han stiger innanför dörrarna så börjar jag prata..
 
So a crap day
 
XOXO Cupcake <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela