cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Augusti favoriter

Publicerad 2013-09-03 20:54:13 i Allmänt

Hej cuties! <3
Så jag tänkte dela med mig av mina augusti favoriter
Högst upp är ett ljus från star candle och lukten är pomegranate och pear
Sen längst till vänster är Victoria secret mist coconut passion (love it!) I mitten är en body butter från the body shop med lukt hallon. Sen till höger lite längre ner är Neutrogena visibly cleari pink grapefruit daily scrub och bredvid det är claire's tror jag i färgerna 18 och 7
XOXO Cupcake

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela