cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Tonåring

Publicerad 2013-09-03 20:39:43 i Allmänt

Hej cuties! <3
Så jag vet att jag har postat mycket nu dom senaste dagarna men det finns ett inlägg som jag längtat efter att få lägga upp och det är detta...
So let's begin!!
Så jag vet att många vuxna säger att det tonåren är det värsta åren i ditt liv och att dom också har varit där men dom har ingen aning. När dom var i tonåren fanns det inget internet utan då visste man exakt vem som sa vad. Men nu finns det internet där man kan skriva allt anonymt. Och tro mig jag har råkat ut för det här många gånger och jag vet att det låter hemskt men ju mer det händer desto vanare blev man, visst det var hemskt i början men när man försökt med allt, prata med vuxna, försöka ta reda på vem det är som gör det och säga till dom och tillslut gått så långt att man verkligen vill ta livet av sig men fått gå hos en terapeut istället, så lär man sig att hålla det inom sig. Ja jag vet att det troligtvis kommer bli värre men det är bättre att stå ut dem här tre-fyra åren och sen få leva ett glatt liv och vinna över mobbarna än låta dom vinna och kanske till och med ta livet av dig och kanske inte träffa din soulmate. Det är ditt val jag vill bara hjälpa dig att välja rätt och kom ihåg jag finns alltid här om någon vill prata med mig... <3
XOXO Cupcake <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela