cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Fandoms

Publicerad 2013-09-09 20:21:47 i Allmänt

Hej cuties! <3
Den här kanske bara är jag men varför är det så att även om man varit vänner hela sitt liv måste man sluta vara det för att man är med i olika fandoms och de fandomarna gillar inte varandra? T.ex directioners och belibers jag ser absolut ingen anledning till att vi inte kan få va vänner!!! Asså hur tänker folk? Vi borde slå våra kloka huvud tillsammans och komma på nya sätt att stalka justin eller 1D eller hur?
XOXO Cupcake

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela