cutiecupcake.blogg.se

Hej jag är en glad tjej på 14 år Jag är här för att skriva om mitt liv, vad som händer i vardagen. Många av er tänker nog vad är det som är så speciellt med henne är hon rik? eller kanske kusin till Eric Sadde... Nej jag är bara en vanlig tjej <3

Grupper

Publicerad 2013-09-04 18:31:51 i Allmänt

Hej Cuties! <3
Grupper om det är grupper i klassen eller bara en grupp i någon fritids aktivitet så är det lika svårt varje gång att passa in eller gå med i En ny grupp.... Hur bildas egentligen grupperna? Jo det är kompisar som varit just det i hela sitt liv och sen om någon ny kommer och vill va med kan tre saker hända!
Nr. 1 Den nye får inte va med i den gruppen så den blir en utstött
Nr. 2 En i gruppen blir så bra kompis med nye att hen glömmer sina gamla kompisar
Nr. 3 Dem tar med nye i gruppen men hatar den i tysthet och väntar på att den nya ska avslöja sina hemlighter och BOOM berättar dom för alla!
Jag vet att den sista kanske låter lite extrem men det har faktist hänt tro det eller ej...
Så det enda du kan göra om du är ny är helt enkelt vänta någon kommer ta in dig i gruppen. Ha tålamod!
XOXO Cupcake

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cupcake

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela